פסטיבל היין של ירושלים מתקיים במוזיאון ישראל מדי שנה בקיץ, עם מיטב יינות הבוטיק הישראלים.
אורחי פסטיבל היין נהנים מהאפשרות לטעום מבחר רחב של יינות ישראליים משובחים ממיטב היקבים המקומיים, מדוכני מזון ומהופעות חיות שיתקיימו בגן המוזיאון.
בכניסה לפסטיבל כל אורח מקבל כוס יין אישית, שאותה הוא יכול למלא בדוכני היקבים השונים ולטעום ממגוון של יינות לבנים, אדומים, יינות רוזה ועוד. הטעימות הן ללא מגבלה, וכך גם הגישה להופעות החיות.
קמפיין הרשמות ברשתות החברתיות ו- Google
יצירה וניהול קמפיין מכירת כרטיסים לפסטיבל הכולל יצירת סרטוני וידאו, מודעות פרסום מעוצבות ושימוש בקהלי יעד מטורגטים וקהלי רימרקטינג.
ניהול עמוד הפייסבוק
ניהול שוטף של עמוד הפייסבוק של הפסטיבל – יצירת שפה גרפית לרשתות החברתיות. יצירת תכנים, יצירת סרטוני וידאו, יצירת תחרויות אינטראקטיביות להגברת האינטראקציה עם משתתפי הפסטיבל ויצירת תוכן RTM.
ניהול עמוד האינסטגרם
יצירת גריד גרפי, יצירת תכנים מותאמים לפיד ותכנים המותאמים ל- Story. בניית Storyboard ויצירת סרטונים לרשתות החברתיות. יצירת Reels לאינסטגרם, יצירת Stories וידאו.
קיום צילומים בימי הפסטיבל
קיום צילומים מקצועיים בפסטיבל במהלך הימים בו הוא מתקיים: יצירת תמונות אווירה, תמונות דוכני אלכוהול, תמונות צוות ומבקרי הפסטיבל וכן בנק תמונות לרשתות החברתיות.
קידום ממומן ברשתות החברתיות
יצירת קהלי יעד מטורגטים ושימוש ברימרקטינג. קידום ממומן וניהול תקציבי פרסום.
שנות פעילות: 2021,2022