Social Media
ניהול קמפיינים ממומנים ברשתות חברתיות
SPARKS מובילים מהפכת שיווק דיגיטלית בפרסום ברשתות חברתיות – פייסבוק ואינסטגרם. אנו מתמחים בניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם עסקיים, הכוללים: יצירת תוכן, כתיבה שיווקית, עיצובים לפוסטים ולסטורי, יצירת סרטוני וידאו המותאמים לרשתות החברתיות, ניהול קמפיינים ממומנים, יצירת לידים, חשיפה עוצמתית ומכירות דיגיטליות.
הקמת קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות על פי פילוח ממוקד לקהלי היעד, ניהול תקציבים ובניית משפך שיווקי ממספר סגי פרסום שיגרמו לקמפיין שלכם להביא את התוצאות הטובות ביותר!
Social Media
ניהול קמפיינים ממומנים ברשתות חברתיות
הידעתם? רק 3-5% מהעוקבים בעמודים העסקיים, ייחשפו לפוסטים שיעלו לעמוד. במתמטיקה פשוטה זה אומר שאם יש לכם בעמוד העסקי 10,000 עוקבים, כאשר תעלו פוסט רק כ 300-500 אנשים יחשפו לעמוד. אם התוכן יהיה ממש וויראלי ויצבור הרבה שיתופים ותגובות, החשיפה תעלה, אבל אם אתם עסק שרוצה למכור שירותים או מוצרים, המשימה הזאת יכולה להיות כמעט בלתי אפשרית. בטח לא לטווח הרחוק.
אז מה עושים? מקדמים את התוכן בקידום ממומן באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק המאפשרת פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם לקהלי יעד מפולחים מאוד על בסיס הטכנולוגיה של הרשת החברתית. מה זה אומר בעצם…
Advertising
פרסום בפייסבוק ואינסטגרם
פרסום על פי דמוגרפיה: תוכלו לפרסם לקהל על פי אזורי מגורים (או על פי אנשים המבקרים באותו האזור), פילוח על פי גילאים ופילוח על פי גילאים. כמו כן תוכלו לפרסם לאנשים על פי סטטוס מערכת היחסים שלהם (פרסום לרווקים, נשואים, מאורסים), פרסום על פי סטטוס משפחתי (ברמת המאקרו פרסום להורים, ברמת המיקרו פרסום להורים בגילאים שונים).
פרסום על פי השכלה: פרסום למי שסיים תואר (או כאלה שלא למדו לתואר), פרסום לסטודנטים, פרסום לבוגרי תיכון וכו'.
Campaigns
סוגי הקמפיינים
פרסום על פי תחומי עניין: חובבי ספורט, אוהבי מסעדות, אוהבי תיירות, מעריצים של זמרים ולהקות ועוד עשרות אלפי תחומי עניין שונים. כך ניתן לנסות ולהגיע לקהל הרלוונטי למוצר/שירות אותו אתם רוצים לשווק.
קמפיין מעורבות: קמפיין שמטרתו היא ליצור חשיפה ומעורבות של קהל היעד בפוסטים שיעלו לעמוד. מה הכוונה למעורבות? תגובות לפוסט, תיוגים, שיתופים, לייקים ורגשות והקלקות על קישורים בפוסט עצמו.
קמפיין תנועה: קמפיין שמטרתו להפנות את קהל היעד בפייסבוק אל יעד חיצוני כדוגמת: אתר אינטרנט, עמוד נחיתה, פתיחת שיחה ב-WhatsApp , שליחת הודעה במסנג'ר של פייסבוק או הפנייה לאפליקציה. באמצעות קמפיין זה תוכלו לדעת כמה שילמתם על כל הפנייה לאתר שלכם.
Leads
המרות ולידים
קמפיין המרות: יש לכם אתר מכירות? רוצים לדעת כמה גולשים שהגיעו מפייסבוק, רכשו מוצר באתר שלכם (או השאירו פרטים בטופס לידים)? באמצעות התקנת קוד "פיקסל" של פייסבוק, תוכלו לדעת בדיוק כמה אנשים ביקרו באתר שלכם וכמה אנשים שהגיעו אליכם מפייסבוק או אינסטגרם, ביצעו רכישה או השאירו פרטים.
קמפיין לידים: השיטה החדשה לאיסוף לידים. במקום להפנות אותם לאתר חיצוני ושם להשאיר את הפרטים, ניתן לקצר את התהליך. הגולשים נחשפים לפרסום בפייסבוק, לוחצים על כפתור הרשמה, המערכת של פייסבוק שואבת את הפרטים בצורה אוטומטית (או שהגולשים מזינים את הפרטים) וכך אתם מקבלים את הליד ישירות אליכם. ניתן לדעת בדיוק כמה שילמתם על כל ליד.
Like
לייקים וצפיות
קמפיין לייקים: עד שנת 2013 זה היה הקמפיין הכי חם בפייסבוק. מטרתו לגייס עוקבים לעמוד העסקי שלכם. זה טוב אם ברצונכם להגדיל את כמות העוקבים. אבל כפי שציינו, לא כל מי שחבר בעמוד שלכם, ייחשף לתכנים שלכם.
קמפיין צפייה סרטונים: מקדמים תוכן שכולל וידאו? רוצים להשיג כמה שיותר צפיות על סרטון הוידאו? זה בדיוק הקמפיין בשבילכם. החל מחודש מרץ 2019 פייסבוק אף מאפשרת שילוב של פרסומות וידאו איכותיות, בתוך תכני וידאו שוטפים של פייסבוק (בדומה לשיטת הפרסום ביוטיוב). באמצעות קמפיין זה תוכלו לדעת כמה שילמתם עבור 1,000 צפיות בסרטון שלכם.
Exposure
תפוצה וחשיפה
קמפיין התקנת אפליקציה: יש לכם אפליקציה ואתם רוצים שגולשים יתקינו אותה? זה בדיוק הקמפיין בשבילכם.
קמפיין תפוצה: קמפיין שמטרתו להציג את הפרסום לכמה שיותר אנשים. בניגוד לקמפיינים הקודמים, כאן המטרה איננה מעורבות בפרסום, אלא חשיפה מקסימאלית.
קמפיין מבוסס מיקום: יש לכם עסק שקהל היעד שלו הוא רק הקהל שנמצא ברדיוס שמסביב לו? זה בדיוק הקמפיין עבורכם. בקמפיין זה תוכלו לקבוע רדיוס מסביב לכתובת הפיזית של החנות, וכל מי שיהיה באזור וישתמש בפייסבוק או באינסטגראם, ייחשף לפרסום שלכם.
- בניית תקציב פרסום דיגיטלי - בניית תקציב שנתי וחלוקתו